عشق فراموش شده
عاشقی کار تو نبود.......

                                       یادته بهت میگفتم اگه تو بری میمیرم

                                      حالا تو رفتی و نیستی,پس چرا من نمی میمیرم؟؟

                                      چرا هستم؟ چرا موندم؟ چجوری طاقت میارم؟

                                      چجوری من دلم اومد رو وزارت گل بزارم؟؟

                                      جای خالیت و چجوری میتونم بازم ببینم؟

                                      دیگه چشمامو نمیخوام, نمیخوام دیگه ببینم!

                                     وای چطوری دلم اومد جسم سردتو ببوسم؟

                                     من که آتیش میگرفتم, چی باعث شد که نسوزم؟

                                    ذره ذره, قطره قطره, میسوزم اما میمونم

                                    خودمم موندم چجوری میتونم زنده بمونم

                                    هنوزم باور ندارم که تو نیستی و من هستم

                                    شایدم من مرده باشم, الکی میگن که هستم!

                                    کاشکی وقتی که میرفتی دستتو گرفته بودم

                                    کاشکی پر نمیکشیدی بالتو شکسته بودم

                                    نازنین وقتی که بودی شبا هم تورو میدیدم

                                    دیگه از روزی که رفتی حتی خوابتم ندیدم

                                   تو که بی وفا نبودی, لااقل بیا تو خوابم

                                    مگه تو خبر نداری شب و روز برات بیتابم؟

                                    میدونم یه روز دوباره میتونم تورو ببینم

                                    تو پیش خدا دعا کن که منم زودتر بمیرم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, توسط نازنین باقری
    

درج آگهی رایگان

سایت آگهی